vrijdag 23 september 2016

Wishing you a wonderful Christmas

Zo laat ik maanden niets zien en nu ben ik er in een paar dagen 2 keer maar de DT-verplichtingen roepen en vandaag is het mijn beurt op het CraftAddictionBlog.
Ik heb een klein kerstkaartje zonder designpapier gemaakt, heel leuk om te doen! 



Rechtstreeks op de basiskaart  uit witte cardstock heb ik met Memento Cottage Ivy en SU-Soft Sky de prachtige dennetakken van CraftEmotions gestempeld. Ook de mooie tekst en de beeldige kerstballen  met Soft Sky bewerkt) zijn van CraftEmotions, de laatste heb ik met foam dots verhoogd opgeplakt.
De kapjes zijn uit zilverkarton gestanst.
Bovenaan een zilverdraadje gespannen waaraan de ballen hangen.

De gelinkte artikelen komen uit webshop CraftAddiction.


Ik ga hier tzt maar een serietje van  maken (met rood misschien ook wel leuk?) zodat ik heel misschien toch wat zelfgemaakt kaarten op de post kan doen in December want van elke week (lees maand!!!!) is dus niets terecht gekomen!

Fijn weekend allemaal,






33 opmerkingen:

Dora zei

prachtige kerstkaart!

Je@net zei

Wauw....wat een pracht van een kerstkaart, Irene!

Margo zei

Wat een superleuke kaart zeg ! Die kleine kerstballen zijn zo leuk !
Dat is inderdaad een goede kaart om een aantal reeksjes van te maken !
Groetjes
Margo

martina's kaartjes zei

mooi kaartje met zachte kleurtjes
grtjs,martina
x

Miranda K zei

zo mooi Irene.. wat zijn die dennentakjes leuk zeg.. mmmh heb mezelf een shop verbod opgelegd tot de kreadoe in utrecht hahaa.. even wachten nog. gr miranda k

Sylvia zei

Prachtige kerstkaart,Irene.Mooi stempelwerk en leuke stansjes.

Groetjes,Sylvia.

Ans Gilbert zei

Hoi Irene,
wat knap om meteen op de kaart te stempelen, jij was toch ook niet zo'n stempelheld..
Ik vind het een mooie kaart, ook de ballen zijn prachtig, ook in 't rood zullen ze mooi zijn..
groetjes,
Ans

Marja zei

Supermooie kaart Irene! Leuk om die dennetakje rechtstreeks op de kaart te stempelen ....ook de kerstballen zijn erg mooi. Denk dat deze kaart in het rood ook wel mooi zal zijn.
Groetjes Marja.

Joanne kramer zei

Heel mooi! groetjes Joanne

Scraptastisch zei

Wat is het stempelen goed gelukt Irene en dat op een linnenkaart!!!!
Je kaart is hartstikke mooi geworden en de kerstballen weer zo leuk!!!
Goed gedaan en inderdaad misschien een idee voor een serie! Mijn wekelijkse kerstkaart poging is ook mislukt hoor, maar ga aan de inhaal slag!

Liefs Gerie

Sabine zei

Heel mooi kaartje en leuk model om een extra serie van te maken. Het blijft ook lastig, dat is hier niet anders en dan heb ik er al zo'n 50 gemaakt Liefs Sabine

Nicolette zei

Heel mooi Irene.
Groetjes Nicolette

Colinda zei

Mooi kaartje Irene!
Hoop dat het weer wat beter gaat met jullie beide. Ik heb een lange blogpauze gehouden (een nieuwe post is in de maak) vandaar dat ik ook geen reacties heb achter gelaten.
Een fijn weekend,
Colinda

Sarah zei

Mooi gemaakt Irene!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Oh wauw Irene, die is gaaf. Ik heb 'm opgeslagen om misschien een keer te liften, dank je voor de inspiratie :)
Liefs Miranda xx

Corrie zei

Prachtig Irene, mooi gestempeld en de ballen er onder uit laten komen,super goed idee.
Echt héél mooi gemaakt.
Lieve groetjes,Corrie

Colinda zei

Mooi kaartje Irene!
Hoop dat het weer wat beter gaat met jullie beide. Ik heb een lange blogpauze gehouden (een nieuwe post is in de maak) vandaar dat ik ook geen reacties heb achter gelaten.
Een fijn weekend,
Colinda

Rosina zei

heel mooi dit kerstkaartje Irene...zo mooi dat stempelwerk erop en daan die prachtige kerstballen op ...een ware beauty is het geworden

groetjes en een fijn weekend
Rosina

Creanita60.blogspot.nl zei

Schitterende kerstkaart Irene!
Ik vind deze kleuren combi prachtig en ben wel heel benieuwd hoe de rode versie dan gaat worden.

Groetjes Anita

Marjan zei

Hartstikke mooie kaart, Irene! En heel geschikt als serie, ik maak ook series, vind het anders niet te doen.

Alma zei

Liebe Irene eine tolle Weihnachtskarte hast du gebastelt. Wie immer super schön, ideereich und voller weihnachtlicher Stimmung. Einfach wunderschön. Ich grüße dich herzlich, deine Alma

Misseke zei

Een pracht van een kerstkaart Irene - superleuk gedaan en inderdaad leuk om een serietje van te maken, mogelijk in alle kleuren van de regenboog 😉.
Groetjes,
Misseke

Nancy Soetaert zei

Heel tof gemaakt zo, leuk idee om zo een reeks te maken.
Groetjes
Nancy

Thea zei

Erg mooi in zachte kleurtjes! En waarom geen serie.... er gaat immers maar 1 kaart naar een adres ;-) Hier nog geen enkele kerstkaart klaar maar wel een opdrachtje gekregen, ook leuk.

Liefs Thea
xx

Diny zei

Wat een prachtig kaartje Irene....het ziet er heel fijntjes uit!
Een goed idee om er misschien meer van te maken.
Dank je wel voor je lieve berichtjes en fijn dat het weer een beetje de goede kant uit gaat met jullie!
Groetjes Diny

Stella zei

Er is niets mois met een serie; jr blijft anders bezig en je stuurt er per adres 1 nietwaar? :) Ik vind je kaart super; de eenvoud en veel wit vind ik eindeloos mooi!

Jantine zei

Prachtige kerstkaart, Irene!
Mooie kleuren.
Groetjes,
Jantine

Anita van Merode zei

Geweldig mooi Irene!! Echt heel mooi bedacht! Ik heb de kerstbalmalletjes ook gekocht, wil er nog iets mee maken binnenkort.
Maar dit is heel gaaf bij je!
Gr Anita

Odette's kaartenhoekje zei

Wat een super leuk kaartje Irene .. De kerstmalletjes zijn echt super mooi. Je stempelwerk is ook echt prachtig en ja ... dit kaartje kan je echt in verschillende kleurtjes maken .. heel knap hoor !
Groetjes, Odette.

ANJA 3D zei

prachtige kaart, Irene
Groetjes, Anja

Aartje zei

Ha Irene, wat fijn om te zien dat er weer kaarten verschijnen op je blog, dat betekend dat je weer tijd en zin hebt om iets te maken.
Deze kaart is geweldig mooi en heel leuk om in serie in verschillende kleurtjes te maken.
Groeten, Aartje

martine zei

Hallo Irene,
wat een super mooi Kerstkaartje met de gestempelde dennetakjes en de kerstballetjes eronder toppie !!
liefs martine

Trijntje zei

Hoi Irene wat een prachtige kaart met de kerstballen. Altijd leuk! Hoe gaat het bij jullie? Groeten Trijntje